VIETA: Technopolis DELTA      DATA: Vasario 27 d.     LAIKAS: 16 val.

Business Drive #9

NUO IDĖJOS IKI PELNO. ARBA KAIP

NEUŽLIPTI ANT „MONKEY BUSINESS”?

gallery/fb-kk455979

MINDAUGAS GLODAS

Bilietų skaičius ribotas.

gallery/business drive-juodas

KĄ SUŽINOSITE:

 

  • Gaunamos verslo pajamos leidžia tik pasidengti išlaidas? Kaip užsukti pelningą veiklą? 

  • Kokie žingsniai link pelningos idėjos?

  • Kaip surasti idėją, įvertinti jos perspektyvą ir poreikį rinkai? 

gallery/monkey-girl-1

„Nextury Ventures” generalinis direktorius

Evgene Glebov

Viktorija Matusevičiūtė

Maksimilian Pavlovskij

MODERATORIUS

PROGRAMA

gallery/glebov-1
gallery/maximilian-1
gallery/matuseviciute-2
gallery/linkedin
gallery/linkedin

Gerai idėjai išjudinti prireikė iš esmės pakeisti veiklos modelį

Kur ieškoti pelningų verslo idėjų?

Po renginio turėsite galimybę:

 

  • apsikeisti kontaktais su kitais renginio dalyviais,
  • pristatyti savo veiklą, idėjas,
  • rasti partnerį ar pasidalinti asmenine patirtimi,
  • pasikonsultuoti su pranešėjais ar kitais dalyviais.

„Mes tiesiog įsivardijome tris problemas, su kuriomis susiduria „Facebook“ vartotojai, ir jas išsprendėme“, – taip į klausimą, kaip sugalvojo tokią pelningą ir kūrybišką verslo idėją, kadaise atsakė „Instagram“ įkūrėjai. V. Matusevičiūtės nuomone, pelningos idėjos generavimas yra pernelyg idealizuojamas. Už kiekvieno pelningo verslo ar idėjos visuomet pirmiausia slypi pelninga žmonių problema, kurią tas verslas ar idėja sprendžia. Pranešėja dalysis savo patirtimi ir patarimais, kokius klausimus mes galime užduoti savo esamiems ar potencialiems klientams, ieškodami pelningų problemų.

 

Pranešėja Viktorija Matusevičiūtė, „OVC Consulting” inovacijų ir

komunikacijos konsultantė

Kai verslas „valgė” tik laiką ir pinigus, privertė gerokai pasukti galvas, kas ne taip. Nors pasirinkta verslo idėja buvo inovatyvi, tačiau vien tik inovatyvumas nesprendė pirmiausia kliento poreikio. Romantizuotas paveikslas, kad viskas seksis, buvo klaidingas. Sukurta skaitmeninė reklamos platforma „Adpays.me“ neveikė, kol pagaliau patys atidarė parduotuvę ir tiesiogiai išbandė. Pranešėjai pasidalys patirtimi, kaip jiems pavyko įvertinti segmentą ir paslaugos potencialą, kuriai buvo siūloma inovacija. Kaip pasirinkti tinkamą verslo modelį?

 

Pranešėjai: Evgene Glebov, „Adpays.me“ vadovas ir

Maksimilian Pavlovskij, „Adpays.me“ evangelistas

17:40 „Networking’as”

Registruokis į  „Networking’ą” čia:

16:00  Verslininkų patirtis, ekspertų įžvalgos

nuo 10 €

Į kainą įeina vienos dienos narystė UMA bendradarbystės erdvėse

 

(nuo vasario 26 dienos bilietai brangs iki 15€)

DISKUSIJOS DALYVIAI:

Gražina Genė

„Yoga Guru“ įkūrėja

Tomas Vonžodas

Lėkštė.lt bendraįkurėjis

ir vadovas

PRANEŠIMAI:

BILIETAI

gallery/grazina-1
gallery/tomasvonzodas-2

Gražina įsitikinusi, kad norint atidaryti verslą reikia 

gerai atlikti namų darbus, kad įsitikinti ar verslas turi 

perspektyvų. Šiandien 

įkurta jogo studija save išlaiko ir jau gaunamas pelnas.

Maisto užsakymo internetu platformų Lietuvoje pionieriai. Šiandien konkurentų apstu. Tad kaip pavyksta kovoti su naujais iššūkiais ir išlaikyti pozicijas?

Edvinas Lenkauskas

gallery/lenkauskas-1

Kaip pasirinkta verslo teisinė forma gali paveikti

verslo veiklą ir pelningumą?

Norint pradėti verslą, daug laiko praleidžiama dvejonėms, kuri verslo teisinė forma būtų palankesnė. Net ir tie, kurie jau pasirinko tam tikrą verslo teisinę formą, nėra visada tikri, ar ši forma yra pati efektyviausia jų verslui. Todėl natūralu, kad verslui nuolat iškyla klausimas: kokia teisinė forma leistų sumažinti verslo administravimo kaštus ir tuo pačiu optimizuotų mokesčius? Nors vienos „sėkmės formulės“ nėra, pranešimo metu bus aptarti bendri principai, kuriais vadovaujantis galima pasirinkti palankiausią verslo teisinę formą ar ją pakeisti be jokių mokestinių pasekmių!

 

Pranešėjas Edvinas Lenkauskas advokatas, advokatų profesinė bendrija

„Motieka ir Audzevičius”

gallery/2000px-paypal_logo.svg

Bilietus galite įsigyti ir per